De school zoekt bij uitstroom, samen met de ouders, de best passende setting. Na de uitstroom doet de Commissie van Begeleiding (CvB) een bestendigingsonderzoek en maakt hierover een analyse en evaluatie. Dit wordt 2 jaar na de uitstroom gedaan.
Voor meer informatie over de resultaten van de opbrengsten kun u Scholen op de kaart raadplegen of klik op deze link
Schooljaar 2020-2021
heeft een uitstroom van 35 leerlingen
Ontwikkelingsperspectief | |
27 leerlingen naar VSO ZML |
Perspectief 4: 1 leerling Perspectief 3: 11 leerlingen Perspectief 2: 10 leerlingen Perspectief 1: 5 leerlingen |
4 leerlingen vroegtijdig uitgestroomd | Perspectief 1: 2 leerlingen Perspectief 2: 2 leerlingen |
2 leerlingen naar VSO Mythylschool | Perspectief 1: 1 leerling Perspectief 2: 1 leerling |
1 leerling verhuisd | Perspectief 3: 1 leerling |
1 leerling naar andere bestemming | Perspectief 1: 1 leerling |
Schooljaar 2019-2020
heeft een uitstroom van 29 leerlingen
Ontwikkelingsperspectief | |
25 leerlingen naar VSO ZML |
Perspectief 3: 12 leerlingen Perspectief 2: 9 leerlingen Perspectief 1: 4 leerlingen |
1 leerling vroegtijdig uitgestroomd | Perspectief 1: 1 leerling (zorg) |
1 leerling naar VSO Mythylschool | Perspectief 1: 1 leerling |
1 leerling verhuisd | Perspectief 2: 1 leerling |
1 leerling naar andere bestemming | Perspectief 2: 1 leerling |
Schooljaar 2018-2019
heeft een uitstroom van 39 leerlingen
Ontwikkelingsperspectief | |
31 leerlingen naar VSO ZML/Dagbesteding/ Verhuizing |
Perspectief 3: 10 leerlingen Perspectief 3: 1 leerling (verhuizing) Perspectief 2: 20 leerlingen Perspectief 1: 4 leerlingen Perspectief 1: 2 leerlingen (dagbesteding) |
5 leerlingen vroegtijdig uitgestroomd |
Perspectief 1: 1 leerling (dagbesteding) Perspectief 2: 1 leerling (SO) Perspectief 3: 1 leerling (SO) Perspectief 3: 2 leerlingen (verhuizing) |
1 leerling vroegtijdig uitgestroomd | Perspectief 1: 1 leerling |
1 leerling naar Dagbesteding | Perspectief 1: 1 leerling |
1 leerling naar een VSO cluster 4 | Perspectief 3: 1 leerling |